stručný prehľad výsledkov v sezóne 2017

03.12.2017 20:29

Do stručného prehľadu výsledkov zaradím v  jednoduchosti iba výsledky ultra pretekov. Tie menšie, resp. kratšie maratony, časovky, race jazdy, by som zahrnul skôr do prípravy na samotné ultra alebo 24hod preteky.

25.6.2017

K24 Brno. tradičná účasť na tomto podujatí, preteku. Pri oboch predchádzajúcivh účastiach som obsadil prvé miesto. Vzdy sa mi podarilo zajazdiť nad 700km.  V podstate som jazdil stále vpredu na prvom mieste. Na výsledok mi tlačil rakúsky pretekár Nrobert Conti. Vďaka vysokým teplotám cez deň malo väčšina pretekárov problémy so žalúdkom a tieto starosti sa nevyhli ani mne. Takmer pri konci pretekov som bol nútený urobiť pauzu. V tomto čase si Norbert vypracoval konečný nádskok a s prehľadom vyhral. Skončil som druhý s 738km. Resume, nespokojný s výkonom, a spokojný s druhým miestom. Môj tím v zložení Vlasto, Ingrid pracovali na jednotku a bol na nich spolah. 

www.k24.signaly.cz/stranky/historie/2017.php

www.k24.signaly.cz/stranky/historie/2017/2017_vysledky_muzi.pdf

28.6.2017

Ďalšie preteky z kategorie ultra bola 24hodinovka na automotodrome Slovakia ring v Orechovej potôni. Išlo o štafetový pretek so šiestimi pretekármi v tíme. Náš tím nebol výkonnostne vyrovnaný, a zopár krát sme neudržali hlavný balík pretekárov. Musím napísať, že pretek stažil extrémne silný vietor a dážd, ktorý spôsobil problémy nielen pretekárom, ale aj informčnej technike, svetelnej tabuli. Manažer okruhu Lubo Miklovič konštatoval, že taký extrém na tejto trati nezažil. V konečnom účtovaní sme ako tím obsadili v kategórii štvrté miesto v zložení, Meleg, Havrila, Vajcík, Opaterný, Charbuliak, Reichhardt.  Najazdili sme 893,92km / 151 okruhov.

 

24hod.sportsoft.cz/2017/race/team.aspx?id=1-144&r=30&lng=cz

24hod.sportsoft.cz/2017/race/racer.aspx?id=1-62093&r=30&lng=cz

10.7.2017

24hodinovka v Rakúskom Grieskirchen. Tento pretek sa radí medzi najkvalitnejšie v Rakúsku čo sa týka organizácie, ale aj kvalitou jazdcov. Z každým štartom  som sa umiestnil vždy  v prvej top10 výsledkovej listiny. Z môjho pohľadu sa 24ka vyvíjala normálne, nemal väčšie problémy a išiel som si presne to čo som mal natrénované.  Je to šialený a zároveň užasný pretek, v ktorom si pretekár dá poriadne do tela, a určite sa nenudí. Najazdil som 731km. Je to síce cez 700km hranicu, ale stále je to pre mňa  priemerný výkon. V kategórii jednotlivci 24stunden  som obsadil 5.miesto.Môj tím v zložení Marian, Dominika, Silvia pracovali zodpovedne a na výbornú.

 

my1.raceresult.com/76571/#1_DC042B

www.youtube.com/watch?time_continue=10&v=NORD7Arxfzo

 

13.8.2017

24hodinova Lichnov Čeká republika. Na tento pretek som odchádzal s veľkým rešpektom. Pred dvoma rokmi som mal na tejto 24ke problémy s kolenným úponom a po 15tich hodinách som musel z tretieho predbežného miesta odstúpiť. Jazdilo sa docela fajn, a s Patrikom Bartikom sme si sekundovali na trati. Chvílu sa išlo jednému dobre, a chvílu zas druhému. Zľahka som prekonal 700km hranicu, /705km/, a umiestnil som sa na druhom mieste. Bol som rád, že som dokončil pretek zdravotne v poriadku. Môj tím v zložení Marian, Dominika, a Boris, opäť pracovali ako sme sa dohodli. 

lichnov24.cz/

lichnov24.cz/wp-content/uploads/2013/02/V%C3%9DSLEDKY_20173.pdf

 

 

 

 

 

 

Späť

Vyhľadávanie

...aj cesta môže byť cieľ.