Sezona 2013 - sumár

18.10.2013 15:33

Tento rok bol čo sa týka výsledkov na pretekoch veľmi slušný. Mám veľmi dobrý pocit, že som nesklamal ludí ktorí mi verili, chodili so mnou na preteky, tvoriac jeden tím, a partnerov, ktorí ma podporili finančne. Dosť ma mrzí, že sa nepodaril posledný pretek, konkrétne 24hodinovka Le Mans, kde som mal obhajovať prvenstvo z minulého roka. Pretek bol zrušený organizátorom. Malo to byť vyvrcholenie sezony. To, že organizátor týchto pretekov našiel nové miesto a trať na uskutočnenie 24hodinovky bolo pozitívne, a zdalo sa, že je záujem pokračovať v tradícii. Prvý problém, aspoň ja to tak vidím, nastal, keď počas roka udrela silná búrka, dážď, vietor, na oblasť kde mal pretek prebehnúť. Po tejto prírodnej kalamite bol úsek neprejazdný, na ceste popadané haluze, konáre, znemožnovali prechod. Už tu si mal organizátor uvedomiť, že väčší vietor by bol pre pretekárov problém, ak by mali preskakovať na ceste popadané konáre. Prišiel deň D a štart preteku. V noci dosť pršalo, ale aj v takých podmienkach sa takéto ultra preteky jazdia. Prišli sme na miesto štartu, a hneď z voleja sme sa dozvedeli, že sa pretek zrušil. Záhadou mi je, prečo mi nikto z organizátorov nevolal na telefon, aby sme sa zbytočne netrepali niekde, kde nemusíme byť. Je zaujímavé, že niekomu z pretekárov sa dalo avízo, a niekomu nie. Je škoda, že píšem o tomto preteku takto, a nie klasickou reportážou.

Späť

Vyhľadávanie

...aj cesta môže byť cieľ.